top of page
Mężczyzna podpisujący

Umowy

Zapewnij swojej organizacji płynne przejście od momentu powstania potrzeby zawarcia umowy do złożenia podpisów na gotowej umowie. Korzystaj ze zautomatyzowanego procesu obiegu projektu umowy. W wygodny sposób ustalaj treść dokumentów. Sprawnie, za pomocą systemu uzyskuj akceptacje oraz podpisy dokumentów. Przechowuj umowy oraz faktury w zdigitalizowanej formie. Wyszukuj umowy na podstawie dowolnego parametru. Rejestruj aneksy powiązane z umowami.

Obszar Elektronicznego Obiegu Umów zapewnia obsługę od momentu powstania potrzeby zawarcia umowy, do złożenia podpisów na gotowej umowie. System wspiera uzgadnianie treści umowy oraz opiniowanie w różnych jednostkach merytorycznych, umożliwia alokację elementów kontrolingowych będących nośnikiem budżetu finansowego dla umowy, a także zapewnia wsparcie dla procesu elektronicznego zawierania umowy. 

Możliwa jest rejestracja umów pochodzących z różnych kontekstów z organizacji jak np.: automatyczna rejestracja umowy na podstawie danych z postępowania zakupowego, lub z kontraktu SAP jak również rejestracja umowy niepowiązanej z innymi obiektami. 

Archiwum umów zapewnia bezpieczne i kompleksowe przetwarzanie dokumentów związanych z umowami na każdym etapie procesu biznesowego począwszy od rozpoczęcia uzgadniania treści umowy do brakowania dokumentów po upłynięciu terminów ich przechowywania. Funkcjonalności rozwiązania zostały wypracowane na podstawie wymagań wynikających z odpowiednimi aktami normatywnych.  

Korzyści

Tło

Uzgadniaj treść umowy

Pracuj wspólnie z zespołem zakupowym nad dokumentami postępowania. Weryfikuj dokumenty i wprowadzaj zmiany. Wybieraj ścieżki akceptacji i zatwierdzaj dokumenty.

Tło

Zyskaj wsparcie prawne

Uzyskaj wsparcie dla obowiązków wynikających z umów podlegających pod: ceny transferowe, raje podatkowe, MSSF - 16 

Powiązuj umowy z fakturami

Przechowuj i przeglądaj faktury przypisane do danej umowy. Kontroluj realizację budżetu umowy na podstawie spływających faktur. Ustalaj harmonogramy finansowe dla umów, monitoruj realizację umowy, 

Tło
Tło

Archiwum

Bezpiecznie i kompleksowo przetwarzaj dokumenty związane z umowami na każdym etapie procesu biznesowego.

Procesy_Carthena

Użytkownik wypełnia wniosek projektu umowy

Użytkownik rozpoczyna uzgadnianie umowy z kontrahentem

Użytkownik rejestruje wymagane dane na dedykowanych zakładach, takich jak: formularz informacyjnym, budżet, harmonogram 

Przebieg procesu

Rejestracja umowy z postępowania zakupowego

Zobacz w jaki sposób Carthena może wspierać Twoje procesy zakupowe. Z tego ebooka dowiesz się więcej o stworzonych modułach oraz o procesach, które dzięki nim realizujemy. 

Aneta_Fidler_portret

Porozmawiajmy o narzędziu i tym

w jaki sposób możemy pomóc Tobie w biznesie

Porozmawiajmy

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

LinkedIn

Rozwiązuj problemy, korzystaj z efektów

Problem

Rozwiązanie

Efekty

Zbyt długi proces uzgadniania umów, dokumentów.  

Wbudowany elektroniczny obieg dokumentów i umów wraz z uzgadnianiem ich treści zapewnia obsługę dokumentów w jednym systemie.

Usprawnienie procesu uzgadniania dokumentów, rezygnacja z papierowego obiegu dokumentów  .

Przekroczenie budżetu na umowie.  

Wbudowane mechanizmy, które monitorują stopień wykorzystania umowy i w odpowiednim momencie wysyłają komunikaty informacyjne do właściwych osób.

Monitoring wykorzystania budżetu na umowach.

Usprawnienie procesu akceptacji, rezygnacja z papierowych wersji dokumentów  

Elektroniczna akceptacja umożliwia zdalną weryfikację i zatwierdzanie dokumentów/ wniosków, nawet gdy osoby decyzyjne są poza biurem . 

Wbudowany podpis elektroniczny umożliwia podpisywanie dokumentów w systemie, poprzez jedno kliknięcie  

Wydłużony proces akceptacji dokumentów związanych z zakupem, umową, często w wersji papierowej.

Pozostałe procesy

Każdy projekt zaczyna się od planu.

A Ty masz już swój?

Na rynku znajdziesz wiele systemów do obsługi procesów zakupowych. Wybór tego jedynego powinien opierać się na stabilności i zaufaniu do dostawcy pozwalając w prosty sposób zrealizować wyznaczone przez Ciebie cele.

Tomasz_Rutecki_portret
Tomasz_Rutecki_portret

Karolina Augoff-Birman

Analityk Biznesowy

Zajmuje się transformacją cyfrową organizacji od ponad 7 lat. Z praktycznym podejściem do wdrożeń Platformy Zakupowej w MŚP.

Tomasz Rutecki

Zajmuje się transformacją cyfrową organizacji od ponad 7 lat. Z praktycznym podejściem do wdrożeń Platformy Zakupowej w MŚP.

Dyrektor Wdrożeń Platformy Zakupowej

Linkedin
Linkedin

Zapisz się do naszego newslettera 
Wyjątkowe insighty prosto na Twoją skrzynkę

© 2024 Cartena. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Carthena logo
bottom of page